Hem ljuva hem

Jag har haft det helt fantastiskt i Sverige!
Den här veckan gick alldeles för fort så jag hade absolut kunnat stanna lite längre! (Delvis därför jag inte orkat med att tänka på bloggen heller)

Har iaf hunnit med att träffa mina fantastiska vänner, släktingar och andra fina människor. Hittat på roliga saker med familjen min. Vart i Uppsala på shopping, tagit med familjen till sthlm och Dansens hus där vi såg Svansjön som var helt suverän.
Vart på goda middagar. Fått jättefina julklappar. Skrattat mycket och har för första gången på många år fått fira in det nya året tillsammans med min fina familj!

Det har helt enkelt vart saker hela tiden!

Saknar er redan alldeles för mycket!!


Nyårsafton 2011/2012 Sverige

Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Tjusig bild :)

Kul att du haft det riktigt bra där hemma i Sverige, det behöver man för att ladda batterierna när man bor utomlands!



Tyvärr vet jag ingen bra hemsida angående bodegorna...men tror säkert att det finns en hel del tips, rutter m.m om man söker på "Ruta de vino" i Rioja :) Lycka till!

2012-01-08 @ 22:57:56
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0