Älskade Pimpan!

Idag är en utav de värsta dagarna i mitt liv!!
Jag hade bara velat vakna upp från den här mardrömmen och tro på att allt just var, en mardröm! 
Men det är det inte!

Jag hade kunnat skriva en bok om hur speciell du var för mig! Hur mycket du har betytt och hur mycket jag har älskat dig! Förlåt för att jag inte fanns där för dig den sista tiden i ditt liv, jag ångrar mig något fruktansvärt idag och undrar om allting kunde ha förändrats! Du kom in i vårat liv och har en väldigt speciell plats i våra hjärtan!

Tack älskade älskade underbara du för att du valde att komma till oss! Vi saknar dig något fruktansvärt mycket!


Kommentarer
Postat av: Erica

Älskade vän <3

2011-05-03 @ 20:41:18
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Lovisen

Eran bebis!!! Men hon kommer komma tillbaka när hon hör sin mammas röst! HAN, jag menar HAn!



Pussåkram!!

2011-05-05 @ 06:48:28
URL: http://lovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0