Helig måndag

Vad skönt det var att ha en ledig kväll igår! Har inte haft det på två veckor så det var verkligen på tiden att få umgås lite med min käraste! Jobbade på klädaffären på dagen, visserligen bara mellan 11-14 men idag blir det min 22:andra dag som jag jobbar. Tur att jag kan sova ut de flesta mornarna.

Efter jobb åt älsklingen och jag lunch nere vid strandpromenaden. När han kom hem från jobbet åkte vi till ett steakhouse och åt lite kött. Passade på att handla hem glass och sen bänkade vi oss i soffan framför hollywoodfruar och mös resten av kvällen.
Måndagar för mig är verkligen heliga! Inte så långt kvar på jobbet så jag får hålla ut.


Tack för en superbra dag igår och en mysig morgon imorse! Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: jossan

vilken härlig bild :)

2009-09-22 @ 13:11:00
URL: http://jossansnya.blogg.se/
Postat av: Lova

Våran heliga dag brukar vara måndagar men den har hockeyn till och med tagit! :)

2009-09-22 @ 14:27:11
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: jenny

ni är fina!

2009-09-26 @ 09:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0