Pizza & Fotboll

Idag är det nog spaniens största dag! Det har vart på nyheterna i flera dagar och nu kl 19 är det "äntligen" dags. Matchen mellan Real Madrid & Barcelona! Haha vilken uppståndelse det har vart alltså. Tvn är självklart på här hemma också med tanke på vilket Madrid fan jag har till pojkvän. Helt otroligt! This is it tydligen. Och man får verkligen inte störa så nu har jag lagt mig i sovrummet med datorn, Seriöst! Haha!

Själv ska jag försöka mig på den där pizzan jag pratade om häromdagen som inte blev gjord. Just nu står den och jäser så får väl se om det blir nånting med degen först och främst! :)

Kommentarer
Postat av: Lova

Jag tycker inte alls att det är svårt, mest lite långdraget med tanke på att degen och bullarna ska jäsas två gånger.. :)



Vi hittade granen på Rusta.. :) Fick höra att den är ful idag, men den är verkligen dödsfin! :)

2009-11-29 @ 20:22:42
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: ronjja

japp i nynäs :) okejokej, brabra!

vilka var det som van ? vi satt och åt när den gick på tv så såg inte matchen :o ?

2009-11-30 @ 10:36:16
URL: http://ronjjazetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0