Snart en ny månad

Det är helt otroligt, jag såg i almenackan igår att det redan är juni på måndag. Tiden bara rinner iväg!
Juni betyder å andra sidan förhoppningsvis en bra månad när jag kommer börja dra in lite pengar igen och få jobba på ett ställe där jag trivs. Jag ser iaf framemot juni :)

Igår blev det en hel dag på stranden. Tror tom att jag brände mig lite lätt på baken. Sen på kvällen gick vi ut alla fyra och åt mexikansk tapas mat. Den här veckan har jag garanterat ätit för mycket så till helgen är det jag som äter lätt haha.
Men men det är så det blir med massa besök. Livet är till för att njutas, och speciellt maten!

Tack också för alla responser igår, vad söta ni är :)


Kommentarer
Postat av: Lova

Snart kommer vi neeeeer... :D

2009-05-27 @ 16:59:33
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0