Sthlm - Malaga

Här kan vi verkligen snacka dålig uppdatering!
Nu är iaf en flygbiljett bokad mellan Sthlm - Malaga. Sen kan man ju undra varför en sådan biljett är bokad med tanke på att jag befinner mig i Spanien. Vi ska på bröllop i Göteborg i sommar och tänkte sedan stanna kvar lite i Sverige och Göteborg för att senare åka upp till mig i Sthlm och Norrtälje. Sedan återstår att se vad vi gör i Svearike men en biljett är iaf bokad den 23 aug tillbaka till Malaga för att vi hittade ett pangpris!
Det är iförsig rätt långt till augusti men det är roligt att ha nått att se fram emot och snart måste klänning till bröllopet köpas.. ska bli så kul! Sen att få komma hem lite med karl min med :)



Kommentarer
Postat av: Erica

ah jag gillar också dom boxarna :D

2009-02-15 @ 16:14:00
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0