Sminkningarnas paradis

Lotta kom tidigare förbi med sin stora sminkväska och körde två sminkningar på mig ute i den varmande solen. Vi har båda samma makeup utbildning men hon har betydligt mer smink än vad jag har haha! En vardags och en fest make så hon kunde få lite bilder till sitt portfolio. Det där med att sitta modell är min grej, men att stå modell framför kameran.. absolut inte min grej! Det är för seriöst och jar blir helnojjig! Men kul hade vi haha! Karln min gjorde god lunch till oss tre också under tiden! Tack älskling!
Det är så roligt att träffa den här tjejen! Vi har samma början i våra Spanienhistorier i samma aupair familj så vi har känt varandra länge och känner mycket av samma människor!

Nu hoppas jag snart att älsklingen kommer hem från gymmet så jag kan få lite söndagsmys med honom. Hoppas han hörde mitt meddelande på telefonen också om kladdkakan jag ville göra ;) Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Lova

ja blev riktigt sne på den där jäkla kassa festivalen! :D Guuu va kul me lite sminkning! :) Synd att jag inte e där å kan ta foton.. :)

2009-02-22 @ 20:15:33
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: anna - live my life.

Heh, jag försöker hitta något kul med träningen hela tiden :) Som passen jag ska gå på nu sporrar lite mer idag än vad vanligt gym hade gjort. Man får försöka lura sig själv ;)

2009-02-23 @ 15:48:28
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja klänningarna är från Gina och tröjorna från Zara..Typiskt dom får ta å fixa Gina där nere:)

2009-02-23 @ 15:53:02
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0