Som vanligt i framtiden

Vi har börjat lära oss framtid i skolan idag och sista 15 minutrarna skulle vi skriva om vad vi tror att vi kommer göra om 10 år, hur vårat liv kommer se ut.
Nästan 33 år alltså. Jag skrev att jag inte visste var jag skulle bo, men att vi hade ett semesterhus här i Marbella. Jag och Zacarias skulle ha vårat första barn och vi planerade vårat bröllop lite lätt. Jag hade ett jobb på ett företag där jag fick använda mig utav både svenska, engelska och spanska och vi hade gjort många resor under 10 år.
Nu ska jag bara se till att det här blir verklighet, iaf det med jobbet, pluggdrömmarna står verkligen högt upp nu vilket känns jätte skönt!
10 år är väl en bra tid älskling, behöver du inte känna dig så stressad? ;)

Annars då? Jag tog tag i träningen lite lätt idag och ska verkligen hårdträna nu varje dag efter skolan! Dom där kladdkakorna hade som sagt börjat sätta sig lite snyggt så nu ska dom bort :)
Däremot var jag så jävla smart så jag ville ju unna mig nytta med nöje eller vad det heter. Linda kom på smarta iden med att ta ut datorn i förrådet och stå på gräsmattan i solen och träna i över 20 grader. Tror ni jag var svettig? ;)


Mina snygga puma argentina shorts som jag fått av älsklingen.
Lägg också märke till min sköna solbränna på fötterna. Samma skor varje dag är inte bra ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Superbra plan:) Och härlig bränna;) Kram

2009-04-13 @ 17:35:02
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Alexandra!

Ja, han växer!:) Fyfan för dig, vilken äcklig solbränna!! :D

2009-04-13 @ 19:11:09
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Ania

heeiii Lindita..

Ahora he terminado mi blogg.. para ahora.. esta bien :P pero el futuro???? lo sabes ya no??? que forma de futuro??

Wow.. que plan mas bueno:P es muy divertido ver si se realizará .. ihihi :P guarda el papel con tu plan para el futuro:P

Hahaha... :D que divertido con el peso.. sabes que yo gané 10 kg en 6 meses en Sevilla..=) Pero mi droga era tiramisu:D haha.. como te conté antes :P tiramisu de supersol:D haha

vale entonces chica.. :D mis planes sobre MArbella.. lo quiero muuchhiiisiimo.. pero no quiero irme a Barcelona.. porque me voy alli el proximoc año ..asi que quiero ver algo diferente.. y si consigo un trabajo:P vengo:D a enforex tambien:D haha

mañana empiezo trabajo .. tengo que dormir muy pronto :P espero que estes bien chica..

besito :)

2009-04-13 @ 20:44:07
URL: http://adramaqueens.blogg.se/
Postat av: erica

galet snygg solbränna :)

2009-04-16 @ 09:53:49
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0