Utmaning

Min syster utmanade mig så jag får väl vara så snäll och svara ;)

Shoppingvanor

1. Hur mycket slösar du ungefär i månaden på kläder, smink och skor?

Det beror helt på faktiskt. Ibland blir det ingenting och ibland kan det bli för mycket! De pengarna som är över efter räkningar och mat går till nöjen så som shopping, middagar och lunchar ute och nöjen! Alltså, jag har noll koll!

2. Dyraste plagget/skorna du köpt?

Oj jag har verkligen ingen aning.. Kanske min boomerang väst som jag en gång i tiden köpte? Min snälla mamma har alltid köpt fler än en vinterjacka så jag har alltid fått en av henne. Tack underbara mamma! Sen har jag faktiskt inte behövt någon dyrare grej sen jag flyttade till Spanien men nästa gång får väl bli en dyrare väska kanske.

3. Bästa fynd i år?

Helt klart min klänning från Zara!

4. Ett köp som fortfarande finns i garderoben med prislappen kvar?

Haha, det har alltid funnits! Nu tror jag däremot att jag inte har nått men jag är säker på att det finns i min Svenska garderob så som partylinnen och stuf jag köpte som yngre ;)

5. Hur många par skor har du hittills köpt under 2008?

Hmm.. Jag tror att jag kan ha köpt faktiskt bara 4 skor? Hade en himla massa oanvända från förra året. Och som sagt, det behövs inte så mycket skor här på sommaren.

6. Om jag gav dig 1 000 kronor, vad skulle du köpa för dem?

Några snygga kläder som jag impulsköper för pengarna!

7. Hur mycket pengar är du villig att spendera på en vinterjacka?

Ingen aning, som sagt.. jag behöver ingen längre.

8. Brukar du dölja dina påsar när du kommer hem efter en shopping runda, för att slippa höra klagomål över ditt sätt att spendera pengar?

Haha ja det har faktiskt hänt ;) Ett tag handlade jag för mycket och tyckte inte att karln behövde veta förrns han såg det på mig och jag sa "den här gamla trasan".

9. Spara eller slösa?

Man lever bara engång. Men jag ser alltid till att ha pengar till kommande resa och annat skoj!

10. Dina fem senaste köp?
1. Gucci inspirerade Zara klänningen, love it!
2. Pälst väst!
3. Ett par skor till pojkvännen.
4. Mjukiskläder.
5. En klocka till lillasyster i present.

Thats it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0