Jag Kuba?

Lång dag på jobbet idag, puh! Jag längtar så tills vi börjar stänga vid 19 istället vid 20. Nu är det liksom redan stängt vid den här tiden! Självklart tog jag med mig kameran idag men kom på det i sista sekund haha! Blev bara ett kort i slutet efter att vi hade ätit på en Italien Kitchen och efter vi ätit våran goda chokladkaka på El Piave. Men men.. bättre det huh ;)
Jag är så glad att jag har de här två tjejerna som kompisar här nere. Kristin från Sverige och Dayami från Kuba. Tjejerna planerar för utgång ikväll, men jag är tyvärr inte så taggad, Lessen tjejer men salsa och kuba kväll lockar inte allt för mycket, Jag kan varken dansa salsa eller göra mig speciellt kuba aktig med min bleka hy och mitt blonda hår ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Alltid kul att ha vänner hos sig.. känner mig själv i desperat behov av dem :) Ha en bra kväll tjejen!

2008-10-15 @ 23:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0