Princess till Prinsessa

Tänk om man inte vore så lat, eller ska vi skylla på att sängen är det bästa som finns på mornarna.
Har nu under en längre tid haft ett paket här hemma som ska skickas till lilla Ofelia i Sverige. Men eftersom att jag då måste gå till posten och skicka det så har det tagit lite längre tid än väntat. Ska försöka få iväg det på fredag när jag är ledig haha!
Karln är iväg på fotbollskväll hos polarna så jag håller på att göra iordning Spagetti och köttfärssås till mig själv, min favorit mat och så blir det nån film! Roligare inlägg än så här blir det inte ;)

Fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer
Postat av: Erica

ÅH VILKEN FIN PÅSE! :D mohaha



Jag ställde mig vid en spegel bara :P haha så simpelt va det :P

2008-11-13 @ 18:55:59
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0