Första julklappen klar

Nu är första julklappen klar! Till min underbara mor. Det känns så skönt att man har börjat lite smått så man inte behöver få panik i slutet sen. Och eftersom att min familj kommer den 21a dec vill jag inte panikshoppa i dagarna som dom är här.
Tjejen som jobbade på stället som jag var på försökte lura på mig en sak för 150euro. Snälla rara, så rik ser jag väl ändå inte ut att vara ;D även om min mamma är värd allt!

Fick nån slags panikångest när jag gick hem också. Det började dugga lite och jag hade tvätt ute så jag började små springa lite i uppförsbacken. När jag inte orkade mer började jag istället gråta! Sen grät jag hela vägen hem! Hur det här nu är möjligt vet jag inte. Tror jag känner mig som den ensamnaste människan i världen idag. Med alla mina kompisar och familj i Sverige och med en pojkvän som är med sina kompisar!

Ne nu ska jag rycka upp mig! Pyssla iordning lite med ljusen för adventen och sätta in en pizza i ugnen!

Kommentarer
Postat av: kristin

va faan gumman!! Så ska vi inte må!!! Vi ska mysas nu när jag kommer tillbaka så vi mår bra både du och jag!!! Kommer snart!! ringer när jag landat!!!

(L)

2008-11-29 @ 21:21:19
URL: http://kristinimarbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0