Ett bröllop väntas


Nej det är inte jag som ska gifta mig, utan Zacarias kusin som just nu bor i USA men ska ta sin blivande man till Sverige för ett bröllop i Augusti. Det här är verkligen en sak jag ser fram emot, att få gå på min pojkväns kusin bröllop, att få gå på vårt första bröllop tillsammans, att få åka till Sverige på ett sommarbröllop, besöka Göteborg i Sommaren och ta med min karl nån dag till min familj i Stockholm.
Nu är det iförsig ett tag kvar men eftersom att jag ser min framtid med min sambo ser jag också att vi går på det här bröllopet tillsammans!

Nog om det, Idag mår jag mycket bättre. Lyckades ta mig igenom natten utan att frysa men med en värk i ryggen som sedan övergick till en värk under revbenen i magen. Får hoppas att den här natten blir bättre då jag iaf inte fryser nått idag.
Vi har tänt massa ljus här hemma då det blir isande kallt i Spanska hus så fort solen inte lyser. Väntar på att två filmer  ska bli klara så vi kan titta på dom sen här i soffan under duntäcket med lite godis. Karln min har iförsig redan somnat, han var hemma rätt sent imorse, men snart så väcker jag honom igen :)

Trevlig Halloween på er alla!


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Ja kika in på HM :) klänningen är jättefin

2008-11-01 @ 21:30:36
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Så kul med bröllop!

2008-11-01 @ 21:59:05
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0