Grillfest


Att vakna upp brevid en bakis kille med skön andedräkt kan ibland kännas sådär, tur att jag älskar min pojkvän så mycket så jag kan tåla dom här mornarna ;) haha. Tog mig en promenad  till affären för att handla lite god frukost och detta fick faktiskt upp honom ur sängen. Vem tackar nej till en frukost med ägg, smoothie och baguette. Däremot fick tydligen han alldeles för mycket energi för sekunden senare blev jag nersprutad av vattenslangen, du får igen älskling!

Nu en mc donalds senare så ska jag ta mig in i duschen och rusa iväg till Mirella. Ikväll står nämligen hennes födelsedags grillningsfest på schemat. Schlagern ska självklart också ses ikväll så det blir röj helt enkelt! Njut mina vänner av era lördagskvällar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0