i väntan på karln och lunch på strandpromenaden

image304

Säg hey till min tränare. Okej, han är lite suddig men
 han är för jäkla bra alltså haha. Han håller sig inom tvn och han säger inte till om man inte orkar ge 100 hela videon. Klart bästa träningssättet jag någonsin tränat på.

Fick post idag också. Konstigt att man kan bli så himla glad av skolböcker som har kostat en förmögenhet. Men men jag vill prata flytande spanska och då är det bara att öva. Har suttit ute i solen och njutigt och pratat högt för mig själv, Hola me llamo Linda, vivo en Marbella ;)
image305
Bilden kom upp och ner, dont know why

Kommentarer
Postat av: roonja

jaha, okejokej haha trodde att det var mer :P
men oookej, vi får prata mer sen när du kommer till svea, ookej ? ;) ta med dig din svea tröja då också :P haha pusspuss

2008-03-07 @ 17:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0