En annan dag

Helt underbart väder igår igen. Jag och Kristin röjde igenom gamla stan efter nått roligt till henne. Så himla jobbigt bara för dom har ju siesta minst 2 timmar på förmiddagen. Själv försökte jag att inte titta så mycket den här gången och jodå det gick bra. En nätverkssladd kom jag hem med.. skoj va ;) Käkde lunch i hamnen i Marbella på mitt favoritställe där nere. Satt i sofforna och njöt av solen. Gick vidare, tog en smoothie och kollade mer affärer.
Idag är det lite mer moln men solen skiner på redan. Ska snart sätta mig ute och plugga. Mår sådär idag. Tror jag behöver frisk luft.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter så härligt, hade inte tackat nej till lite mer sol här :)

2008-03-13 @ 11:29:10
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0