Busy day och än är den inte slut

image299
Busy dag! Åkte till Estepona med Zacarias och har aldrig tidigare vart där, såg riktigt fint ut det jag hann se. Hamnade på ett sushi ställe på vägen dit och gu så god sushi dom hade, så synd att det är så jäkla dyrt bara. Hann inte mer än hem och vända så kom Mirella och plockade upp mig och vi åkte iväg till La Cañada. Hon hittade grymt mycket snyggt men jag som student var duktig och handlade bara ett par skor för 9,90 euro! Kap igen! Inte så hög klack men kul att dom är gråa och bra att ha när man ska ut på dagen kanske för att typ gå, gå, gå.

Nu ska jag iväg till Pintxos och träffa Kristin och äta lite tapas. Hon är en räddare i nöden just nu då karln åkte iväg på fotboll och det fanns noll mat hemma. See yaa later.

image300

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0