Jag har tid för frukost nästa vecka

Så fantastiskt väder det är här nu!
Åkte och hämtade upp Mirella vid 10 imorse i hyrbilen som vi haft och tog en sväng till Shoppingcentret La Canada. Startade med en frukost och sen shopping. Det är så här vi har börjat sätts på senaste haha. Tjejen jobbar 7 dagar i veckan varpå oftast 5 är i annat land. Kul att bestämma en vecka tidigare att man ska ses, "tjena du jag är hemma nästa vecka, vad sägs som en frukost?"
Mirella skärpning, byt jobb ;D
Hon har iaf planerat våran sommar, att vi inte ska jobba nånting och glassa på stranden. Haha får väl se hur det går med ekonomin då egentligen.
Sen blev det iaf hem till karln och pyssla om honom som är sjuk. Lämnade in bilen och gick hem och gu så skönt det var. Måste börja komma ut lite mer på dagarna och inte bara plugga då.

Kommentarer
Postat av: malin

vad trevligt! vad hittade ni för nåt då? blev det el piave till frukost eller=)..

2008-01-23 @ 18:58:49
URL: http://svmalin.blogg.se
Postat av: Kristin

Jag vet ju inte riktigt vad man kan göra här och inte. Som sagt, har sjukt liten koll på stället, men jag har sätt att man kan shoppa massa skor här!! :p
De e dyrt med naglar här. Ska fixa nr till hon som fixade mina så ska du få det!
du är duktig som pluggar, jag skulle aldrig klara det. när solen skiner och det rör sig så mycket här på dagarna, jag skulle inte få ro.
men om du känner att du har en dag över så, slå en pling:P

2008-01-23 @ 23:30:06
URL: http://kristinimarbella.blogg.se
Postat av: Amore

Det låter rätt så speciellt att jobba utomlands 5ggr i veckan, jag blev nyfiken nu, vad gör hon?

Det låter kul att plugga tilll journalist på distans! Perfekt utbildning om man vill bo utomlands men jobba lite i Sverige med!

Jag ska jobba i Italien, till en början på en bar. Men jag är nu färdigutbildad socionom så hoppas på att hitta något jobb inom det. Men nu är jag mest glad att jag har jobb så att jag kan betala hyran:)

Jag bodde ett år i Perugia för att lära mig italienska och det var då jag träffade min italienare (du hade alldeles rätt). Sedan höll vi ihop men jag kände att jag ville hem till sverige och plugga på universitetet sp jag gjorde det (detta är snart 4år sedan). Sedan har jag bott ett år till i Italien varav ett havlvår gjorde jag praktik på en socialtjänst i Ancona. Sedan har jag glassat runt ett halvår och baa levt. Till det kommer hela sommarlov sen jag var 10 år tills jag var 18 år, därav intresset för Italien.

Planerar du att stanna i Spanien?

2008-01-24 @ 11:18:16
URL: http://amore.tjejsajten.se
Postat av: veronica

jaaa det känns skönt :) tack för att du hejjar på mig :D

2008-01-24 @ 13:55:01
Postat av: Kristin

jag har inte varit in och kollat, bara kollat genom fönstren när jag går förbi:P
Oj, det är lite tråkigt när man inte ens vet att man ligger efter.. men måste du åka till sverige och tenta av och så?

Ja, ibland är det skönt med tidiga kvällar.. Inte alltid så kul att komma hem kl 02.00 bara för att man jobbat, men det kommer nog bli mycket så till sommaren som det låter..

2008-01-24 @ 16:06:27
URL: http://kristinimarbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0