Malin kom och Malin åkte

Fort gick det men det har vart så himla kul att ha dig här vännen! Synd med vädret men snart kommer våren och sommaren och då finns inte ordet regn här nere. Jag lovar att jag kommer tjata så jäklans mycket på att du ska flytta ner hit, du måste! Tänk vad fantastiskt, ett hotell, en lägenhet, en sommar med sol och hålligång hela tiden och en vän som mig ;)
image282
Mer bilder kommer när Malin kommit hem och skickar över dom.
Du vännen! Du glömde plattången, vi skämta ju om det. Nu måste du komma ner ;)

Kommentarer
Postat av: ronjja

haha, aaa då! men när kommer du? och då får du träffa min pojkvän :)

2008-02-19 @ 18:36:00
Postat av: malin

fan?! glömde jag på allvar plattången?! kan inte du skicka den till mig då så betalar jag portot till dig sen?! FAN också..typiskt mig! nu är det jobb som gäller! Saknar dig o spanien redan=/..

2008-02-20 @ 09:34:11
URL: http://svmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0