Ledighet

Nu är jag ledig i två dagar och det ska bli så himla skönt. Egentligen känns det så där att inte kunna jobba fem dagar i veckan längre men när de är såhär lite och göra har man ingen lust att vara på jobbet. Inte heller när man vet att man inte kommer jobba där i Januari.
Tog iaf med mig mitt kort som jag ringer gratis för till hemtelefoner för att jag skulle ringa min älskade syster denna morgon! Kom dessutom på sen att jag har lovat att ringa Malin i Sverige tuuusen gånger men vi går alltid om varandra när det gäller jobbscheman men så idag äntligen fick jag tag på henne, Så himla underbart att prata med dig vännen. Saknar ju dig här nere i Marbella :)
Lycka till med hus och förlovning och hela fadderullan. Nu ska jag kolla på erat hus ;)

Syrrans Daniel var så snäll och hämtade ut min dator idag också så snart får jag ny dator!
Imorn står julklappas shopping med Kristin på listan men först är det idag, ikväll, Big Brother maraton ;)


Malin, jag och Kristin. Helgen när Malin kom och hälsade på hos mig igen!

Kommentarer
Postat av: Kristin

jag har iaf gatt ner i vikt sen denna bilden togs.. och med ska bort, de dar jeansen ska fan passa utan att jag ser ut som en ladugardsvagg....... :):P

2008-12-17 @ 16:50:23
URL: http://kristinimarbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0