Helgen

Har vart en kanon trevlig helg. Träffade några tjejer i fredags som jag aldrig träffat förut. Haft lite kontakt med en av tjejerna, Malin, genom internet och den andra tjejen, Mirella, ska mitt nummer ha getts till, (vilket aldrig hände, karlarna var för sega) hon är Zacarias kompis kompis flickvän typ.
Tjejerna var supertrevliga!
I fredags var vi ut och tog en drink och igår blev det tapas och utgång i Banus.
Kom hem lite försent imorse så man var rätt slut när det var upp för jobb sen.
Gillar inte att jobba på helger. Dags att byta jobb, som jag sagt några gånger nu haha.
Men men det var det värt.
Vaknade imorse utav en katt på ryggen och en pojkvän som låg över hela mig.. och vi ska ha 180 säng haha.

Kommentarer
Postat av: Ania

hejj :)
vi åker i januari.. förhoppningsvis .. vi skulle ha åkt nu.. men pojkvännen fick jobb.. där han vill jobba när vi kommer tillbax.. så han ville inte åka direkt.. därför e vi kvar här .. shit va ja längtar ..
lära dej spanska :) claro que si ;)du kanske lyssnar lite mer än mina elever..:) barnen idag e katastrof:D tror inte att vi va så :D
men sa inte du att du skulle plugga lite på enforex el nåt ?:S

2007-09-17 @ 20:25:37
Postat av: Linda

Okej, men då förstår jag att han vill stanna :)
Men det är inte långt kvar till Januari heller. Det är väl då det börjar bli som kallast i Sverige så det är ju kanon :)
Hehe hur gamla är dina elever?
Jo jag ska väl göra det hehe hoppas jag.. ska bara få ordning på alla papper och allting men de tar lite tid :P

2007-09-17 @ 20:50:48
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Ania

hej igen.. samma kväll:D haha ..
nääe.. d e inte långt kvar.. men du vet när man väntar på nåt.. så går tiden så segt :S
ja e på högstadiet.. så 6-9 :) å 6an kan man ändå kontrollera lite .. 7an e OMÖJLIG:D 8an e liiiite bättre, och i 9an e de SÅÅÅ tuffa haha :D å ju snällare man försöker vara så tror de att vi e kompisar och att de kan göra som de vill:D
ska du gå på enforex el blir d don quijote??:S hur har du tänkt?

2007-09-17 @ 21:23:48
Postat av: Linda

Hehe aa jag kan tänka mig det :D I början vågar dom väl inte säga nånting för att sen kaxa emot så mycket som möjligt :D
Jag hade tänkt enforex, där får jag cns bedrag, om jag nu får det.
Skulle underlätta lite iaf.
Vet du något om skolorna?

2007-09-17 @ 22:10:57
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Ania

eh de e föööörr kaxiga :D fattar inte vad som har hänt:S
varför skulle du inte få csn? har du läst på universitetet? har mkt kunskap i csn frågor haha .. ja ja har ganska mkt erfarenhet av skolorna.. för vi bodde i studentlägenhet.. så hälften av oss gick på d ena skolan.. o hälften på den andra.. såå vi jämförde hela tiden.. vad e du intresserad av.. ? :)

2007-09-17 @ 22:54:14
Postat av: Linda

hahah usch då :D du får hitta nått bra hotmedel :P
Har IG så är rädd för att poängen på betygen inte ska räcka till.
oj, allt möjligt. Lära mig spanska hehe :P
Ne men har lärt känna lite tjejer som går på enforex och det verkar verkligen vara snabba bud på den skolan.

2007-09-18 @ 18:30:47
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Ania

heheh.. men d funkar me IG också;) så här e d ju.. att från gymnasiet.. har du rätt å ha 10% IG .. så du får medel ändå.. och om du har gått på universitetet.. shit svårt att förklara här ;) men har du gått ett halvår .. ska du ha 15 av 20 för att kunna få csn.. har du pluggat ett år ska du ju ha 30 p.. o så vidare :) vet inte hur pass insatt du e :) behöver du info e d bara att höra av sej.. ja hade också problem me csn :) så ja har tagit reda på allt ;) för min del ;)
va d gäller skolorna.. så tycker jag personligen att enforex e bättre.. på nåt sätt tar de hänsyn till d enskilda individen (låter som riktig lärare.. men men) .. på don quijote följer de läroplanen.. å bryr sej inte om hur långt man har kommit individuellt .. så d e upp till dej att hänga med.. annars blir d jättesvårt.. så om jag skulle ge dej råd.. skulle jag säga enforex.. d e d jag kommer välja sen.. vet ej om du förstår vad ja menar.. känner mej flummiiig:D haha.. men fråga gärna om du känner för d ;)

2007-09-18 @ 21:03:55
Postat av: Linda

Hehe nej då jag tror jag förstår vad du menar :D
Tack så jätte mycket för den invecklade förklaringen hehe.
Jag behövde få lite mer insikt på det hela.
Ska kolla lite mer med enforex och csn. Tack så jätte mycket!!

2007-09-18 @ 23:07:55
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0