Jag tror folk skrattade inombords

När jag och anna som hon heter, stängde jobbet skulle vi ta bussen, vi tar samma buss..
Vi ser bussen, springer och springer.. jag i klackar..
Tänkte att vi skulle gena, över jord och stenar, SMART!
Skorna håller på att fastna i den blöta jorden eftersom att de regnade lite idag.. hoppar över en mur och in i bussen flåsandes som två jag vet inte vad..
Kände mig som en tjur på tjurfäktning
Tror folk fick sig ett gott skratt så här efter jobbet en torsdagskväll.

Färjade håret igår också. Nu känner jag mig som en riktigt blond människa.
Synd att jag inte har nån kamera och kan visa min nya färg och nya frisyr.

Things can be better


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0