Min dag, mitt liv imorn?

Har inte haft nâtt vettigt att skriva pâ ett tag känns det som.
Skrev om minst tre gânger igâr bara för att jag inte fick fram vad jag kände.

Har vart med Zacarias och hämtat hans nya bil idag. Grymt snygg. En mini Cooper S.
Jag är inte allt för mycket för bilar, men längtar lite tills jag fâr âka med den.
Efterât var vi och àt lunch pâ ett fiskställe. Gott gott.
Tycker det är sâ himla mysigt när jag och Zacarias äter ute tillsammans.
Hemma ocksâ sâklart. Och självklart finns det inge bättre än att vara med denna karln.
Längtar tills vi kan sova ihop igen.
Tycker om honom nâgot fruktansvärt mycket.
Konstigt att skriva fruktansvärt om nâgot man tycker om by the way.

Ska försöka ta mig ut och leta jobb imorn.
Gillar Marbella stad mer och mer för varje dag jag är där.
Sâ det blir nog där jag ska försöka bosätta mig sen.

Pratade med mami igâr.
Hon sa att hon skulle komma ner och hjälpa mig om jag inte tog tag i det snart.
Och tog jag mig inte härifrân skulle hon personligen packa mina väskor.
Konstigt vad en mamma kan känna sin dotter väl. Hon om nâgon ser när jag inte mâr bra.
Älskar dig mamma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du... tänk om du lixom får åka med i hans bil..asså värsta coolish..asså shit! haha *leker fjortis* haha leker?
Om inte din mami kommer så kommer jaG! blivit expert på att säga upp mig och säga ifrån!
puss

2007-03-07 @ 19:16:17
Postat av: Elin-fatima

gah det är ifrån mig

2007-03-07 @ 19:29:42
URL: http://fiafialotta.blogg.se
Postat av: Erica

ah men det tar längre tid :P den ligger ju bara någon enstaka mil utanför uppsala! hahaha!

2007-03-08 @ 08:21:23
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Erica

Jag vet - mammor är bäst.
Pratade precis med min. Har inte träffat henne på en vecka och ändå bor vi i samma stad! Haha.
Men ska allihopa ska till mormor och morfar ikväll ^^ då jädrans!

Ha en bra dag stumpan!
nu sticker jag och jobbar.. snart!
Puss Puss

2007-03-08 @ 08:31:09
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Sara

mammor vet även när vi tror att dem inte gör det. och det sköna är att dem vill vårt bästa=)

2007-03-08 @ 11:46:08
URL: http://dajsy.blogg.se
Postat av: Starshine

Lägg upp lite bilder! Man vill ju se hur den där lodar snubben ser ut till exempel?

2007-03-08 @ 15:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0