Din dröm om mig! Mitt liv här borta.

yeeeeeehaaa..

Min frukost var nâgot utöver det ovanliga idag.
Tvâ glas öl och en himla god macka.. inte direkt vad som händer i Sverige varje morgon.
Jag och familjen var pâ Corte Ingles, ett köpcentrum, och ât frukost idag. Eller frukost och frukost, klockan var väl snarare tolv sâ blev väl kanske nâgot av en lunch.
Men väldigt trevligt var det.

Och för att nämna resten av dagen mâste jag bara berätta: ERICA din dröm blev i stort sätt verklig!!
Var och inhandlade ett par pumps idag, gissa hur dom sâg ut?!! LEOPARDMÖNSTRADE! HAHA.
Sâ jäkla klockrent. Köpte dom iförsig inte för mina pengar. Mamman insisterade pâ att jag skulle fâ ett par skor av henne och det blev dom. Gracias Elisabeth :) Helt sjukt förresten vad jag lärt mig mycket spanska.
Lilltjejen tvingar pâ mig nya ord varje dag. Kunde inte ha fâtt bättre lärare.

Idag har jag dessutom ätit musslor för första gângen. Slibbigt, men mättande. Man ska nog inte kolla i den när man äter det första gângen, ingen vacker syn direkt.

Ikväll vet jag inte hur det blir, skulle ha vart ut pâ middag men nu vet jag inte hur det blir.
Fâr försöka ta med mig tjejerna ut annars.. Köpa en absolut och muta dom lite hehe.
Juste, man märker verkligen att man är utomlands. Idag när vi var och handlade stod det en tjej och serverade Baylies, mitt i affären, nân ny smak som hade kommit, as gott. Inte direkt nâtt jag ser pâ ICA Kvantum Flygfyren hemma direkt.

Jaja nu ska jag ta en dusch.
Mâste börja träna ocksâ. Har visserligen vart ute med hunden tre gânger den här veckan. Ska försöka göra det varje dag i veckorna nu. Fàr se hur lângt det hâller.

Emma, härj omkring ordentligt där hemma. Visa att du är en ZETTERBERGARE, sâ fâr du komma hit och
visa det samma snart.
Mamma, kom hit snart. Behöver dig vid min sida.
Jessica, Lycka till med nya lägenheten. Surt att jag inte kan komma pâ inflyttningsfesten. GO GIRL.

BESOS!

Kommentarer
Postat av: Faith

nääääh nu saknar jag dej sååååå mycket!
har ju ingen msn nu på mobilen eftersom jag söp bort den på kryssningen!!!!!! :(:(:(
hitta nån het kille till mej nu där nere! för här finns ju inga!
idag ska vi till IKEAAAAA! mohahaaaaaa
saknar dej! pussssssssss

2006-11-29 @ 13:14:16
Postat av: Linda

Hej vännen :)
Kul att höra ifrân dig.
Hur fan lyckas du supa bort mobilen dâ, din lilla pärla till mobil.
Hehe det finns nog ska jag lova dig. Beror lite pâ vad du vill ha.

JAG VILL OCKSÂ TILL IKEA.

saknar dig. Pusspuss

2006-11-29 @ 17:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0