Åland

Herregud! Jag hade räknat med att ligga bakis på söndag men att huvudvärken skulle sitta kvar tom hela måndagen, det var jag inte beredd på!
Men så kul vi hade!
Vi var fyra tjejer som åkte Viking line från Kapellskär med buffé inkluderat. Där var ju drickan inräknad så när de bara var en kvart kvar fyllde vi upp massa glas haha!
Sen blev de baren och dansgolvet. Vi var inte yngst men det var inte långt ifrån. En man i 65års åldern hade gjort ett vad med sina vänner, dom satte 500kr på att han inte skulle kunna få en dans med mig så när han berättar att jag får hälften av summan, ställer jag såklart upp! 
Förfest i Norrtälje å vidare till Mobergs, herregud!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0