Fix och don

Är det inte saker som ska målas så är det garanterat någonting annat som ska fixas.
Jag kommer hem från jobbet och karln försöker få ordning på våran toalett. 2 timmar senare håller vi fortfarande på med samma sak!!
Alla som vart hos oss vet att våran spolning har vart lite speciell så vi tänkte att vi äntligen skulle fixa det här. Nu förstår vi ju varför vi har dragit oss. Fy sjutton vilket jobb!

Ska gå och fortsätta hjälpa honom för jag hör mutter och "neeheej" från badrummet. Låter inte bra!


Lite småsaker målade i köket. Vi försöker göra det så mysigt som möjligt. Kaklet gör det inte lätt för oss ;)
Före:


Efter:


Före:


Efter:

Kommentarer
Postat av: Pernilla-alias Buba

Vad fint det blir! De här med toaletter och rör här i Spanien verkar vara lite joxigt...vi hade också behövt fixat vår ena toalett.



Filmfestivalen pågår en vecka framöver, alltså under två helger. Vi får väl se om vi kommer iväg på nåt. Det vore ju skoj!

Kram

2011-09-15 @ 20:59:21
URL: http://frombubawithlove.blogg.se/
Postat av: Lovisen

Det blev ju jättefint :) Jag gillar erat kakel men ja förstår din känsla.. När jag kände som du förut så köpte jag en stor anslagstavla som jag satte foton och fina lappar på som exempelvis inköpslista och vad som behövs göras hemma på, och då blir kaklet inte lika stor del av det hela.. :) Du skulle kunna ha en svart tavla som man skriver med krita på, finns ju massor me fina såna, så försvinner lite uppmärksamhet från kaklet.. ;) men jag gillar ju kaklet, och erat golv i vardagsrummet men jag är förälskad i äldre stil.. :)



Pussåkram!!

2011-09-16 @ 15:07:14
URL: http://lovisen.com
Postat av: Anonym

Hej! Jag såg att du bor i marbella, jag är här över helgen och tänkte att det skulle va kul att dra ut och parta. Är och hälsar på min farmor i Puerto banus. Hör av dig på facebook om du har lust. [email protected] skriv bara in det på facebook. Mvh Stephanie

2011-09-16 @ 17:58:33
Postat av: erica

Vet du, att måla vitt gör en fantastisk skillnad. Älskar vitt!

2011-09-17 @ 15:13:53
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0