Nina B Fashion Boutique

Vi har fått in så fina underkläder på jobbet!
Ena märket är det amerikanska Hanky panky med Low rise thong som är en stor favorit hos ALLA!
Och sedan ett annat som vi köpte in i fredags. Paula the Princess. Svenskt märke, italiensk design med brazilian cut. Och vi älskar dom redan! 

Detta blir mitt tredje märke som jag har fått vara med att köpa in! Jag kunde verkligen inte ha jobbat på ett bättre ställe! Jag är så glad i mitt jobb!

Nu blir det shopping av underkläder! Det är på tiden att det blir lite lyxigt. I veckan får vi förhoppningsvis in b&h:arna från Hanky Panky också.

Om ni har vägarna förbi Marbella så måste ni komma och besöka oss. Det finns massor med fina höstkläder inne nu! 

Glöm inte att GILLA/LIKE Nina B på facebook så ser ni vad som kommer in ifrån märken som Odd Molly, Hunkydory, Gypsy05, TCN, Ralph Lauren, Custommade, H.eich, 2812 och mycket mer.


Paula the Princess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0