sommar i marbella

oh det är så varmt! jag ska absolut inte klaga för det här har jag väntat på! en riktig spansk sommar i marbella!
jag jobbar hela dagen idag men är hemma på lunch och vilar upp mig lite. imorn är jag ledig och det ska bli så skönt! jag hoppas på e lunch i solen med lotta oh sandra. dags att catha up igen!

annars ser jag fram emot nästa helg. jag är helledig o en utekväll är planerad. om jag saknar att dansa! gå ut oh ha kul! dessutom kommer älskligen vara hemma (han är borta denna helg igen) så då kan vi hitta på nått skoj! lönen kommer också så förhoppigsvis börjar mitt liv se lite mer annorlunda ut from då. luncher med älskligen på stranden, middagar ute på stan, kvällar med vännerna, shopping och bara njuta av sommaren.

en liten liten pojke är född också! världes bästa erica har blivit 2 barnsmamma och jag är så glad för henne och hennes alexander! deras lilla noel är hur söt som helst! <3
saknar er!


Kommentarer
Postat av: Erica

Åh fina du!! <3



Ps, jag postar mina pattar!

2011-05-30 @ 20:56:38
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0