Hålligång

Gomorron!
Jag har sovit som en stock inatt så jag är riktigt utvilad, så skönt! Jobb väntar idag igen men imorn efter 15 tar jag korthelg. Den är verkligen efterlängtad!
Igår blev det fika med tjejerna. Kristin var med också så vi lyckades få ihop 5 svenska tjejer här nere på solkusten. Så mysigt att bara sitta och snacka vare sig det är 1timme eller 5. Nästa vecka blir det födelsedagsfest för Jenny så det ser jag fram emot, dessutom öppnar Lemmon upp sina dörrar för sommaren så nu får vi hoppas på att vädret blir bättre.

Sol idag iaf och det tackar vi för. Två underbara soldagar här nere men så kalla! Ni som har koll har säkert sätt att det snöar i Barcelona. Tack gode gud att det inte snöar här i Marbella.


Tjejerna (förutom Lotta och Kristin) på Nina B ettårs fest förra fredan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa nu är det allright igen! Skönt.

Va fint kort:)

2010-03-11 @ 15:29:09
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Lova

Man blir så glad av sol!! Jag går från crazy bitch till underbar när solen skiner :D

2010-03-11 @ 17:22:03
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0