I see you

Nu är vi också vakna. Och jag har sovit riktigt bra inatt! Men förmodligen inte karln min som är lite sjuk, stackarn!
Jobbet igår var riktigt trist, det är inge folk?! Jag förstår inte vad som hänt. Marbella är ett ställe för turister även i september och för mig är det en av mina favorit månader. Men det är helt tomt ibland.
Kanske är bra på ett sätt för nu är jag inte ledig förrns den 14 september. Var hemma en lördag och ska ta igen den på en måndag så det är bara att stå ut.
Min gamla jobbarkompis ringde igår också och hade chefen i bakgrunden. Kanske har jag lite jobb där nästa vecka. Hoppas hoppas. Jag behöver verkligen alla pengar som jag kan få ihop nu.
Vi har planer på gång :)


Kommentarer
Postat av: Erica

Haha nej vissa sidor är typ bara "bugg" sidor. Du får ju hitta en seriös sida :D

2009-09-03 @ 10:45:00
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: ronjja stekpimpsystern!

älskade pimpan!

2009-09-05 @ 23:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0