Lär er nått vettigt istället

Jag läste precis en artikel på Aftonbladet ifrån Spanien.

"Sexualundervisningen i spanska regionen Extremadura ligger snart i elevernas egna händer. Bokstavligen.
Lokala politiker har startat en kampanj för att lära skolungdomarna att onanera.
Katolska kyrkan är inte helt förtjust i det nya greppet och en kolumnist i landets ledande konservativa tidning, La Vanguardia, skriver:

– Regionen kanske har den högsta arbetslösheten bland ungdomar i Spanien men de kommer att vara bäst på att masturbera."


Jag hoppas att det här är ett stort jävla skämt?! Hur sjutton vill man att barnen ska vara BÄST på att masturbera istället för att komma på ett sätt att lösa arbetslösheten på?!
Jag skulle seriöst vilja ringa upp dom här politikerna och fråga hur sjutton dom är funtade!
Under mina 3 år i spanien så har jag blivit mer än irriterad tusentals gånger på de snorungarna och äckliga männen som ständigt stirrar på en, säger snygging när man gått förbi eller visslar på en som om man vore ett jävla djur! Är det någonting dom borde lära sig i skolan är det att visa respekt mot kvinnorna! För det kan dom verkligen behöva lära sig!

Kommentarer
Postat av: Erica

Bättre design! :)



Du är utmanad hos mig!! ^^

2009-11-16 @ 20:32:00
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0