Terminal 2

Gu vad tiden har gått sakta idag! Jag har gjort allt och lite till för att få tiden att gå och för att få huset iordning tills jag är hemma igen men ingenting har hjälp. Nu är det iaf inte så långt kvar men usch vad jag ogillar att vänta!
Zacarias skickade sms också om att hans plan är försenat 30 min men jag hoppas verkligen vi hinner ses innan jag sätter mig på mitt plan.
Försöker få tag på mamma också men hon var ju inte lätt att få tag i, Novali svarar inte heller och Ronja är på väg in till sthlm och har ingen koll på resten av familjen haha.

Mamma, jag landar på terminal 2, bara så du vet!

 

Kommentarer
Postat av: ronjja

haha, snacka inte så mycket:)

men jag kommer faktiskt imorgon, såååååååå det är ju chill :)

saknar dig

2009-05-03 @ 20:28:34
URL: http://roonjja.blogg.se/
Postat av: - Hanna

Ja visst är dom underbara? Mina favoriter i skohyllan för tillfället:)



Aha heter du med Zetterberg? Snygga efternamn vi har då! :p

2009-05-03 @ 21:02:27
URL: http://haze84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0