Redan onsdag

Det där med att det är sommar kanske jag får äta upp idag! Första dagen på länge som är molnig och inte alls så varm, men men.. Jag jobbar ändå från 11-16 och sen behöver jag storstäda så det kanske är lika bra det.

Maten igår var helt fantastisk! Det kom in massa olika små maträtter, en efter en och allting smakade jättebra. Man förstår varför en sådan resturang har fått en michelinstjärna. Tack älskling, du är verkligen bäst! Ska jag säga det igen? Du är bäst!

Zacarias mamma åkte imorse vid 07 och ikväll nästan 12 timmar senare landar Zacarias kompis och hans flickvän hemma hos oss. Än har vi besök kvar! :)


Kameran glömdes igår (fan) så det får bli en bild på mig och pappa i Puerto Banus

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh, jaa det är bäst du gör då.

Absolut, säg nån dag du kan, så kollar jag mitt schema, kommer nog va ledig mellan 10.30 och 15.30 nu om dagarna.

Hörs, kram

2009-05-19 @ 14:32:33
URL: http://thesedreams.blogg.se/
Postat av: malin

2009-05-19 @ 16:51:23
URL: http://svmalin.blogg.se/
Postat av: malin

haha..asså jag blir STÖRD! inget funkar. Jag ville bara säga grattis till Z igår och som jag kämpade ska ni veta = ) Blogg.se krånglar jämt! Hoppas ni får en mysig kväll med hans vänner. Härligt med besök men kan tänka mgi det blir skönt när det blir lugnare med =) Kram kram

2009-05-19 @ 16:52:51
URL: http://svmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0