Mitt swarowski

Vad trött jag har blivit dom här två dagarna när jag kommit hem från jobbet, alldeles seg! Förmodligen för att det är tungt att stå hela dagen och jobba, vädret är varmt och när jag väl kommer hem är det ingen hemma så det är helt lugnt. Redan imorse när jag vaknade såg jag fram emot den här kvällen, jag ska bara kolla på en film och ro om mig själv för det behöver jag! :)
Vi hade jättetrevligt igår. Först satt vi på Lindas jobb (mitt framtida) och sen gick vi och åt fisktapas. Riktigt gott! Jag och Linda hann med en öl också så igår kväll när jag kom hem stupade jag i säng av trötthet, riktigt härligt!

Kom på imorse att jag fick ett skärp av min chef i julklapp, ett skärp som vi säljer i affären. Det är från Korokum och killen på Mallorca gör krokodil, fisk och swarowski skärp i olika stilar. Mitt är väl det billigaste hehe men jag äger åtminstonde några swarowskistenar!


Stenarna sitter i peacemärket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0