Vårsommar

Idag fyller en av mina underbara systrar 20 år! Grattis till tusen syster. Gillar inte att jag inte kan vara med och fira den men du vet att jag kommer hem direkt i maj och firar loss med dig så det heter duga!

Har suttit på stranden idag med Florina och Lena. Det har vart så himla underbart väder. Tror tom att jag fick en massa fräknar i ansiktet. Nu vid 18 tiden blev det dock kyligare så då var det dags att röra sig hemåt!
Mitt humör har vart helt annorlunda idag och det har vart så skönt. Sa förlåt till min lärare för att jag var på så dåligt humör igår och hon sa, äh säg inte förlåt, sånt händer oss alla hela tiden. Då kändes allt mycket bättre.
Som sagt, solen vare ja.. DET ÄR UNDERBART VÄDER HÄR JUST NU ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hooola Linda =) que pasó con tus deberes? =) todo fue bien? Ohhh estuviste en la playaa?=( Yooo quiero hacerloo tambiennn =(



Y no me digas gracias por ayuda ... no lo

necesito..lo hago para ayudarte .. vale?:) Es muy divertido y no me molestas vale? preguntame siempre si quieres saber algo =)

haha.. si podia trabajar en españa .. lo haria :) es un sueño =)

Vallee chica=) Y gracias por nombrarme en tu blog:) fue muy divertido para mi =) haha ..=) soy tu nueva blogg profesora :P haha ..

espero que tuvieras buen dia :) hablamos luego:)



d blev enbart på spanska nu:P men nästa gång mer svenska :P haha



abrazooossss



p.s. cumpleaños feliz a tu hermena .. o para tu hermana:S no sé :D hah

2009-03-11 @ 22:18:29
Postat av: anna - live my life.

Hej :)

Åh, vad hätligt med solsken! Är riktigt avundsjuk, heh. Ska googla runt på vart man kan åka och vart det är varmt i spanien under sommaren. Fast vi funderar nu på att vänta och ta en sista minuten som vi gjorde förra året. Men vi får se ;)



Hur går det med spanskan?

2009-03-12 @ 08:08:57
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0