Lite Pringles och Milka

Det blev ingen tapas. Kände verkligen inte för att gå ut med det här humöret som har gått upp och ner hela tiden. Däremot kom älsklingen hem och gjorde en super god pasta med äpple, bacon och curry. Riktigt mumsit. Han kan det där med att lägga upp på fatet också. En annan slänger ihop allt som en röra på tallriken ;)
Tror ni jag har gjort läxan då? Nope.. har försökt 4 gången nu. Ska be karln om råd sen när fotbollen är slut. Som går förjävla dåligt just nu mellan Real Madrid - Liverpool. Inte en glad pojkvän jag har här brevid mig direkt ;)



Tack också Ania för att du hjälper mig så himla mycket med spanskan och orkar med att förklara! Du förstår inte hur mycket bättre jag förstår allting nu! Muchisimas gracis por todo! Tu eres mi mejor profesora! :)

Med två tyskar, en irländare, en holländare, en italienare och jag i klassen och dessutom en spanska lärare utan engelska kunskaper så går ibland förklaringarna fram sådär på bökig spanska eller knackig engelska mellan oss elever.

Kommentarer
Postat av: anna - live my life.

Heh, klart jag litar på dig :)

Men nu när du säger det så slog det nog mig också att det är så. Jag vill åka till något ställe där jag är garanterad sol och bad för hela slanten :) minst 25-30 grader ;D



Åh, ska testa det :) aldrig gjort egen soppa, mums.

2009-03-11 @ 08:05:10
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: Erica

Haha så han kom hem med det ändå! :D Haha man kan säga att det blev en liten överraskning då ju :D

2009-03-11 @ 11:32:50
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: jenny

låter inte helt problemfritt!

2009-03-11 @ 16:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0