8 Januari

Idag är en riktig seg dag. Det känns som att allting går i slowmotion men det blir gjort iaf och det är huvudsaken! Kallt är det idag också. Det ska tydligen bara vara 9 grader och det känns ju sådär. Burr! Inte konstigt att jag inte ville gå upp imorse och snoozade ett antal gånger.

Kristin har vart här i Spanien 1 år idag så jag ska försöka göra hennes dag bra! Grattis till dig :) Ska iväg och handla lite mat också och laga god mat till min älskling ikväll igen. Nu är det ett annat recept som jag har hittat på den där hemsidan från igår som jag ska testa. Det blir förmodligen supergott. Lax är supergott!

Nu måste jag hänga hans nytvättade skjortor, visst är jag en bra hemmafru ;) På återseende :)

Älskling, du är världens finaste!



Kommentarer
Postat av: anna

kan vi byta? vill också vara hemmafru för ett tag ;) hehe

2009-01-08 @ 13:23:22
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0