En himla massa hålligång

Idag har det vart en riktig hålligång dag. Låg bara kvar i sängen ett litet tag efter att Zacarias gått till jobbet för att det var så varmt. Sen upp och hoppa. Köra workout videon, dusch och göra sig iordning för att sen rusa ner på stan till 12 och möta Kristin. Vi bestämde oss nämligen för att åka upp till La Cañada för att handla mat tillsammans. Billigare och bättre där uppe. Men oj så tungt det blev att bära hem allting från bussen.

Passade också på att köpa ett par träningsskor. Jag gillar inte träningsskor. De är inte snygga för fem öre men dom ska tydligen vara bra för fötterna när man tränar så det kanske är dags att äga sitt första par. (Man är ju ändå 22) Nu blir det träning i massor iaf. Dom är sockersöta ;)

Ikväll ska jag laga spagetti och köttfärsås till middag. Vi gör alltid en stor stor kastrull med hemma gjord köttfärs när vi lagar mat så blir det nånting över ska jag också passa på att göra en lasagne. Perfekt för då har man klar mat i frysen sen som man bara kan värma på.

Kommentarer
Postat av: Erica

Jaa det ska bli lite kul tycker jag! ^^

2009-01-13 @ 15:54:40
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica

JA! Jag vill också ha sommar!! Jag börjar få lite vårkänslor faktiskt! :D

2009-01-13 @ 17:53:59
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0