Universitat Autònoma de Barcelona

Älsklingen somnade precis i soffan så vi fick sluta titta på Lost nu, vi är helt fast verkligen! Inne på säsong 2 redan.

Det är inte bara en hobby jag vill ha utan även en utbildning som jag kan plugga. Jag är så sugen på att börja plugga och tror jag vet vad jag vill göra (fast inte säker ännu) men pluggandet känns så långt bort här i Spanien. Allting verkar svindyrt och är det inte det hittar jag inte det jag söker. (Ger upp för fort gör jag nog också)
Däremot har jag fortfarande 3 år på mig att börja plugga via Sverige för att få csnstöd så jag har ju ingen jättebrådska.

Fast lite häftigt vore det ju att börja plugga i Barcelona.. Kolla bara på namnet på skolan! (I rubriken)

Nu jobb!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Möller

Vet du hur jag fick leta och leta för att hitta till "kommentarer" knappen? :) Herregud alltså... Jaa, nu har jag tillochmed glömt vad jag skulle skriva.



I´ll be back...

2009-08-28 @ 11:43:42
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0