Firrefirre

Det är rätt ofta en grupp med unga människor kommer och sätter sig på mitt cafe efter att dom har haft sin yogagrupp. Och det slog mig lite lätt igår när dom kom att det kanske vore en ny hobby för mig + träningen. Kan vara värt att testa iaf om jag får ett jobb med rätt timmar till hösten/vintern.

Om nån timme ska vi iväg till våran fiskfavoritresturang, La Barca del Pedro utanför Marbella. Det är lite annorlunda med sådana resturangen här, när Lova och hennes kille var här blev det lite av en kulturkrock haha!
På en sådan resturang här i Spanien så får du inte en tallrik med en lax, potatis, sås och grönsak. Utan du beställer kanske in 5 olika saker, beroende på hur många ni är såklart. Och då kommer det in en tallrik med tex calamares, gambas, almejas osv osv. (Bläckfisk, räkor, musslor). Sen äter du rakt av!


La Barca del Pedro 2007

Kommentarer
Postat av: Du vet hon med provet.. :)

Jag cirkulerade för att hitta parkering men på tre gigantiska pendlar parkeringar så fanns det inte en enda! Jag började leta lite överallt men allt var med p-skiva i två timmar så efter ett tag så insåg jag att jag hade missat tåget och grinade hysteriskt.. Men jag ska inte skriva nått om de på bloggen så kommentera det inte e du gullig..

2009-08-28 @ 15:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0