Vart kan vi åka på weekend i December?

Redan ihelgen bestämde vi att vi snart ska boka en (till) weekend i början på december. Nu är frågan bara vart vi ska. Mina önskemål är Paris och London men där har självklart karln redan vart massvis med gånger. Andra alternativ vi hade var Prag och Budapest men de går inga direktflyg dit ifrån Malaga så det känns inte så roligt att spendera halva helgen på massa plan när man inte ska vara borta så länge.
Jag vill ha en romantiskt stad, mysigt boende, god mat, bra shopping och härliga julmarknader eller sköna spa.

Så nu vill jag ha lite hjälp, Vart kan vi åka på weekend i December? Ge mig era tips!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Självklart New York baby;)

Men det är ju lite längre dock..

2008-10-01 @ 11:26:52
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja är ju långt dessvärre.

DET tok regnar här så marknaden är inge vidare, mest bara blöt!

2008-10-01 @ 15:39:51
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Elin

NEJ kom till LONDON där är ju jag!!

2008-10-03 @ 16:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0