Avslutar veckan med en film och tzatsiki



Jag har inte alls känt mig på speciellt bra humör den här veckan! Jag hoppas nästa vecka blir bättre med mer skratt och roliga aktiviteter. Vi åker ju faktiskt till Bilbao till helgen så det ska nog bli en rolig vecka trots allt!
Nu håller karln på att göra tzatsiki som vi ska äta med nånting, jag vet inte riktigt vad han tänkt sig.. men det låter som att han knaprar på tortillachips. Svär gör han iaf, tror det var över att spanjakerna hällt söt yoghurt i förpackningen där de inte ska vara söt youghurt haha. Sötnöt!
Nu blir det film, Hancock!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan du komma över och kolla Idol med mig ikväll?

Du kan låna mitt privatflyg. Det är sånna förmåner du får när du jobbar hos mig:)

2008-09-23 @ 13:44:12
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0