Utmaning

Det är inte bara en person som hhar utmanat mig med samma utmaning, utan tre. Erica, Alexandra och Elin.
Så jag får väl anta utmaningen helt enkelt ;)

Regler :

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem



7 saker om Linda::

* Bor sedan två år i Spanien, Marbella.
* Är jag hungrig och inte får mat kan jag bli riktigt dum.
* Jag måste alltid knacka mig på ryggen tre gånger om jag går på en brunn.
* Älskar att sova.
* Har inte allt för bra självförtroende.
* Älskar mat!
* Jag tror på spöken.

Woew spännande va ;)

Nu utmanar jag Lova, Johanna, Kristin, Veronica, Malin, Ronja och Angelica.

Kommentarer
Postat av: Johanna

tack Darling, men är nått fel på min länkning, eller mig hehe!

2008-10-31 @ 13:23:09
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0