1 1/2 år i Spanien

image368

Jag sitter här med nästan tårar i ögonen, och inte för att jag är olycklig utan för att jag är så lycklig över att ha den bästa pojkvännen, den bästa familjen och de bästa vännerna. För 1 1/2 år sen stod jag på Arlanda och begav mig till Marbella och Spanien, det är helt otroligt vad fort tiden gått. Det har vart vissa jobbiga stunder men många fler har vart bra. Självklart saknar jag min familj och mina vänner så otroligt mycket men jag träffade en fantastisk pojkvän och lärde känna nya vänner här nere.
Älskling, snart har även vi vart tillsammans 1 1/2 år och jag är så glad att jag fått de här året med dig! Jag ska lyssna på Klabbes råd och hoppas att vi alltid kommer vara tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det e klart ni kommer! vad du är mysig!

2008-05-05 @ 22:17:52
URL: http://svmalin.blogg.se
Postat av: veronica

naaw,finingar

2008-05-06 @ 07:45:16
URL: http://humlisen.com
Postat av: Sophie

Va gulliga ni är =)

2008-05-06 @ 10:29:00
Postat av: Anonym

hej underbaring!
jag saknar dig, tro inget annat. men stressen här hemma håller i sig ett tag till, om exakt tjugo dagar är mina betyg satta och tillsdess har vi dundermycket att avklara. men varje gång jag är ute i svängarna tänker jag på dig

2008-05-06 @ 21:02:27
Postat av: Kristin

Gumman!! jag är sjukt glad att jag träffade dig! det vet du!!! Varje gånr jag får hemlängtan (villket är varje dag) så tänker jag på hur glad jag är att jag har dig och mirella!!! Förhoppningsvis så ska jag träffa juan i morgon, även om det e problem med språket så tror jag att det kommer gå bra, bara han ringer!! annars ringer jag, ehhh hola, soy kristin.. ehhhh, siii!! ;) Puss på dig gumman! du betyder mycket ska du veta!!!!

2008-05-07 @ 03:18:58
URL: http://kristinimarbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0