Back in town

image319
Jajjamensan, nu är jag på svensk mark! Var och gjorde nationellaprovet imorse klockan 9, härligt start på sverigeresan va? ;) Men men skönt att ha det gjort iaf. Väntar på att syrran och veronica ska dyka upp så blir det en fika på favoritstället, Landkrabban! En Skagenmacka ser jag grymt mycket fram emot! Och ikväll kommer systeryseter Ronja också! Förmodligen blir det iväg till trädgårn också och lyssna på lite skön musik!

Maten har vart jäkligt bra sen jag kom, grillad kyckling och potatissallad, godis, limpa med leverpastej och så mjölken! Synd att vädret inte kunde vara lite bättre!

Kommentarer
Postat av: malin

ja shit vad man uppskattar den svenska maten när man inte varit hemma på länge=)..hoppas du har det kanon, på "trädgårn" ikväll?

2008-03-20 @ 18:46:02
URL: http://svmalin.blogg
Postat av: Mirella Ristic

Himla gott med svensk mat!!! Har själv njutit av kräftsmörgås och en rabarberpaj med gammeldagsvaniljssås. Mmmm, mumsigt! =) Bonne appe!!!

2008-03-20 @ 19:50:56
Postat av: Linda

Skoja inte! Jag åt mig en skagenbaguette tidigare idag och nu har jag precis ätit sallad från pizzerian! Skönt att höra att du också njuter av maten ;D

2008-03-20 @ 20:01:53
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0