Dessa coola outfits

En vän tipsade om denna sida på sin blogg. Helt otroligt vad mycket snygga outfits det finns. Däremot är inte jag något hejdrundrande outfitsideegeni! Riktigt typiskt! Åh andra sidan så känns det sådär att styla sig med sin hejdundrande outfit när man en dag i detta varma land ska traska till jobbet för att sen svettig komma hem på lunchen och slänga av sig kläderna det första man gör, det känns alltså sådär att bära massa kläder. Hade man kunnat haft bikini hela dagarna hade jag nog haft det som dagens outfit varje dag.
Kalla mig tråkig men är det varmt så är det!

Kommentarer
Postat av: malin

hej sötnos! vad underbart ni ser ut att ha haft det=) Åh, önskar vi hade åkt till Italien med! Alltid velat åka dit. Jag har asmycket nytta av min spanska när jag pratar med italienarna på vårt hotell, man fattar mer än vad man tror. Eller hur? Blev det nån bra shopping också då eller var det svindyrt? Du, jag ringde dig nån dag, jobbar kväll denna veckan och ikväll är jag helt förstörd=), typ sängen snart. Men på fredag är jag ledig igen, då slår jag nog en signal! Hälsa Mirella att presenten är på G, förhoppningsvis imon förmiddag! Massa kramar till er! Förresten, saknar du något du vill jag ska skicka med i paketet till henne? Typ lakrits kanske=)

2008-07-15 @ 20:14:12
URL: http://svmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0