Överallt och ingenstans

Helspäckad dag minst sagt. Matteplugg, fixat p-piller, lunch med karln, Shoppa vårjacka på La Canada, leta frisör men nej, hem, träna, duscha och nu ska symaskinen upp tänkte jag och fixa lite kläder som är paj.

Råkade ta ett kort på datorn när jag var klar med träningen. Ville ha inspirationskort på hur tränad jag är just nu men råkade trycka av för tidigt. Hur som helst. Det kommer upp här så jag kan se mer inspiration för varje gång jag öppnar bloggen.
Oh yepp. Tvättstället står bakom då jag trodde det skulle börja regna ute.

image261

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hmm, jag har inte sett några.. Bara skotskrutiga.. Men du kanske har sett dem i spanien? Ha en bra dag!

2008-02-01 @ 10:29:08
URL: http://sofiakpa.blogg.se
Postat av: Sofia

Jo, fast mycket begränsat har som sagt bara sett skotskrutiga och svarta tror jag. Jag vill ju ha blommiga :)

2008-02-01 @ 10:47:58
URL: http://sofiakpa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0