Distans och Jullov ändå

Det är inte nådigt vad effektiv jag vart idag. Både svenska och matte har gjorts. Började morgonen med att kolla på "Den lilla sjöjungfrun" då jag har ett arbete där två sagofilmer ska ses. Senare idag blir det "Skönheten och Odjuret". Inte illa att starta en morgon sådär hehe. Och vilka minnen det väckte från när jag var liten. Älskade sjöjungfrun och kunde fortfarande låtarna idag haha. Varning kanske.

Har inte alls vart så duktig på senaste att plugga. Även om allt är på distans så har jag som lärarna tagit lite jullov. Det var jag faktiskt värd. Men nu körs det stenhårt igen. Sa jag stenhårt?

Kommentarer
Postat av: jenny

duktig du Linda.

2008-01-07 @ 19:15:07
Postat av: Linda

Tack Jenny :)

2008-01-07 @ 19:31:35
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0