Fotboll och avundsjuka

Nu är det en galen kväll här igen.
FOTBOLL OCH REAL MADRID PÅ TV.
Tre galna killar som skriker ikapp. Men de är härligt.. dom är roliga att titta på ;D

Helgen var det bara jobb jobb jobb. Hann med stranden idag men solbrännan är så gott som borta så orkar inte ens försöka få en ny, inte nu iaf. Kanske i Mexico sen om Zacarias och Jag åker dit.
Konstigt de där att hösten redan kommit till Sverige, här är det fortfarande strandväder.
Är nästan lite avundsjuk på er där hemma. Jag vill också ha höst.
Jag vill ha höst så jag också kan mysa omkring i tjocka varma kläder och strumpbyxer.
Men de kan jag nog glömma en på ett tag, karln säger att det inte kommer hända än på ett tag.. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0