Here we go again

Nu verkar sommarn vara tillbaka. Hoppas det.
Har vart riktigt usel på uppdatering, förlåt mina nära.
Jobbat hela helgen.
Efter jobbet igår åkte jag och karln till stranden.. skulle försöka lapa lite sol.
men det var inte det lättaste. Blåste storm ute och sanden var snarare över oss än under oss.
Slutade med att vi tog en brottningsmatch :)

har legat ute och solat, men flugorna här i spanien blir tusen på sommaren.
Man har ju inte direkt overall på sig när man ligger hemma ensam på tomten och jag kan ju meddela att flugorna var överallt, exakt överallt.
SKa försöka mig ut snart igen.

Alexandra and me in two days!
VÄNNEN! Hinner vi inte prata innan onsdag, Jag är på flygplatsen när du kommer vid elva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0